Nolikums

Copē bundžu 2011

Svētes upes tīrīšanas sacensības

Nolikums

  1. Laiks un vieta

–          Talka/sacensības notiks 2011. gada 7. maijā, Svētes upē posmā no Plostu ielas (Baloži) līdz Bāra ceļam, tiltam pār Svētes upi (Miezīte). Sīkāk skatīt kartē (sadaļā TRASE)
–          Dalībnieku reģistrācija talkas/sacensību dienā no plkst.: 9:00 – 10:30 (Plostu iela) sacensību STARTĀ
–          Talkas/sacensību dalībniekiem pilnā gatavība (sagatavotas laivas, vestes, airi, saņemts sacensību reģistrācijas nr.) jābūt līdz plkst.: 10:40

–          Starts Talkai/sacensībām tiek dots plkst.: 11:00

  1. Mērķi un uzdevumi
    –          Veicināt aktīvu lietderīgu laika pavadīšanu jauniešu un citu iedzīvotāju vidū – apvienojot sportiskās aktivitātes un dabas sakopšanu.
    –          Tīra un sakopta Svētes upe posmā no Plostu ielas (Baloži) līdz Bāra ceļam – tiltam pār Svētes upi (Miezīte).
    –          Noskaidrot labākās ekipāžas, komandas.
    –          Popularizēt ūdenstūrismu kā aktīvās atpūtas veidu.
    –          Modināt Jelgavas iedzīvotājos atbildības sajūtu pret vidi, kurā dzīvojam.
    –          Atgādināt par atkritumu šķirošanas nozīmību.
  1. Sacensību dalībnieki

–          Sacensībās piedalās jebkurš interesents, kurš vēlas lietderīgi pavadīt savu brīvo laiku pie dabas un gūt no tā pozitīvas emocijas.
–          Sacensībās piedalās jebkura persona apzinoties savas spējas un varēšanu.
–          Bērni līdz 18 gadu vecumam drīkst piedalīties ar vecāku parakstītu atļauju. Atļauja pieejama šeit. Atļauju iespējams noformēt uz vietas pie reģistrācijas.
–          Sacensību organizatori patur tiesības nepielaist dalībnieku pie starta, ja uzskata, ka tā kvalifikācija vai inventārs nav piemēroti distancei vai arī dalībnieks ir alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.

  1. Ekipējums, aprīkojums

–          Komandas ekipējumā jābūt:

  • Laivai;
  • Airiem;
  • Glābšanas vestēm atbilstoši dalībnieku skaitam
  • Viens mobilais telefons uz ekipāžu (ielikts ūdens necaurlaidīgā iepakojumā)

–          Reģistrējoties (sacensību dienā no 8:00 – 10:30) saņemsiet:

  • Komandas kārtas numuru, karti;
  • Cimdus, miskastes maisus;

Ja iespējams izmantojiet savus: cimdus

  1. Talkas/sacensību programma

–          8:00 – 10:30 dalībnieku reģistrācija talkas/sacensību dienā
–          10:40 talkas/sacensību dalībnieki pilnā gatavībā (sagatavotas laivas, vestes, airi, izieta reģistrācija).
–          11:00 talkas/sacensību sākums/STARTS (Visiem dalībniekiem obligāti jāievēro starta kārtība. Startēšanas laiks/kārtība var mainīties atkarībā no dalībnieku daudzuma, kā arī ūdens un laika apstākļiem. Par izmaiņām tiks paziņots!)
–          līdz plkst.: 15:00 visām komandām jāierodas FINIŠĀ (Bāra ceļš, tilts pār Svētes upi)!
–          13:00 – 16:00 pieejama tēja FINIŠĀ, pikniks pasākuma dalībniekiem (pašu sagatavots)
–          16:30 apbalvošana

  1. Vērtēšana un apbalvošana

–          Tiek vērtēts savākto atkritumu daudzums:
–          Uzvar tā komanda, kura atkritumu savākšanas punktos nodevusi visvairāk maisu ar atkritumiem un ieguvusi visvairāk punktus. Atkritumi tiek šķiroti 3 grupās:

  • Stikls (par vienu nodotu pilnu maisu tiek piešķirts 1,1 punkts)
  • Plastmasa (par vienu nodotu pilnu maisu tiek piešķirts 1 punkti)
  • Citi (par vienu nodotu pilnu maisu tiek piešķirts 1,2 punkti) (metāls, papīrs, u.c.) Šajā grupā neietilpst zāle, koki, dubļi, u.c., kas nav klasificējami kā atkritumi.

–          Atkritumu pieņemšanas punktos tiek pieņemti tikai pilni maisi.
–          Nogādājot atkritumu maisu pieņemšanas punktā, tas jāuzrāda tiesnesim un tiesneša klātbūtnē jāiztukšo attiecīgajā konteinerā. Tiesnesim ir tiesības neieskatīt punktus ja maiss nav pietiekoši pilns, vai atkritumi neatbilst atkritumu grupai!
–          Pie vienāda punktu skaita tiek vērtēts distancē pavadītais laiks.
–          Atkritumus drīkst vākt arī upes malās.
–          Tiks piešķirta speciālbalva par interesantāko atradumu (atkritumu).
–          Apbalvošana:

  • Pirmo 3 vietu ieguvējus visās laivu grupās apbalvo ar veicināšanas balvām un diplomu.
  • Pirmās vietas ieguvēji visās laivu grupās tiek apbalvoti ar balvām.
  • Visi dalībnieki saņem veicināšanas balvas.
  1. Sacensību maršruts

–          Trases garums visām komandām ~ 4 km
–          Starts pie Plostu ielas (Baloži)
–          Finišs pie Bāra ceļš, tilts pār Svētes upi
–          Reģistrējoties Jūs saņemsiet karti ar maršrutu un atkritumu pieņemšanas punktiem (Kopā tiks izveidoti 2 atkritumu pieņemšanas punkti).

  1. Sacensību norise/drošības pasākumi

–          Dalībniekiem jābūt korektiem, apdzenot lēnāku ekipāžu. Savukārt lēnākās ekipāžas pienākums ir palaist garām ātrāko ekipāžu.
–          Dalībnieku obligāts pienākums ir palīdzēt jebkurai avarējušai ekipāžai nokļūt krastā.
–          Ekipāžas nedrīkst traucēt citu ekipāžu darbību
–          Dalībniekiem atrodoties ūdens tilpnē aizliegts novilkt glābšanas vestes
–          Dalībnieki jāizvērtē savas spējas piedaloties atkritumu vākšanā
–          Vākt atkritumus atļauts tikai tad ja rokas ir aizsargātas ar cimdiem
–          Vācot atkritumus upes malās ievērot, ka tie iespējams ir privātīpašumi
–          Sanesumus, kuriem nav iespējams izbraukt cauri laivas ir jāapnes.
–          Gūstot traumas, ievainojumus vai ja ekipāža avarē, nekavējoties to paziņot talkas/sacensību organizatoriem

  1. Pieteikumi sacensībām

–          Pieteikties sacensībām iespējams aizpildot reģistrācijas formu internetā www.copebundzu.wordpress.com
–          Aizpildot reģistrācijas formu (pieejama interneta vietnē www.copebundzu.wordpress.com) un nosūtot to pa e-pastu: info@doitcreative.lv
–          Pieteikumi sacensībām/talkai tiek pieņemti līdz 6. maijam

Atvainojamies, ja sacensību laikā radīsies kādas izmaiņas un neērtības. Kopīgiem spēkiem centīsimies tās novērst. Ļoti ceram uz dalībnieku un līdzjutēju lojalitāti, izpratni un atsaucību.

Lai mums izdodas!
Veiksmīgus startus, lielisku atpūtu, daudz savāktu atkritumu un skaistu laiku!
Jauniešu organizācija „Do it creative”

Kontaktinformācija:

E-pasts: info@doitcreative.lv




%d bloggers like this: